البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

استقرار ۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی خدمات سفر در البرز

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان البرز در مراسم آغاز به کار این ستاد از استقرار ۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی در سرتاسر استان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، فریدون محمدی در مراسم آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی که با حضور استاندار البرز به عنوان رئیس این ستاد برگزار شد، گفت: امروز برگزاری آئین پیشواز از میهمانان نوروزی بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا را مدیون زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت هستیم.

او با اشاره به ضرب‌المثل معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست، افزود: سالی که با اعیاد شعبانیه آغاز شده و با عید فطر به پایان می‌رسد بهار درمیانه بهار است و چهره‌های درخشان و مصمم تمام اعضای ستاد خدمات سفر که امروز به دستور استاندار برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دورهم جمع شده‌اند نویدبخش این سال نکوست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از استقرار 22 پایگاه اطلاع‌رسانی در سرتاسر استان متشکل از اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری، نیروی‌انتظامی و غیره خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک صد نوع اقلام تبلیغاتی با تیراژ بالا در قالب نقشه‌های‌ راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران و گردشگران نوروزی چاپ و توزیع شده است.

او با بیان اینکه ۹ بازارچه صنایع‌دستی و 24 نوروزگاه در سطح استان البرز برپاشده است، بیان کرد: از این تعداد دو نوروزگاه در کاخ مروارید و پارک ایران کوچک شهر کرج راه‌اندازی شده است.

محمدی برپایی ۳۵ سفره هفت‌سین به همت شهرداری، 14 پایگاه هلال‌احمر، 28 ایستگاه سلامت نوروزی، 10 ایستگاه راهداری و 21 پایگاه امداد و آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز عنوان کرد.

مراسم آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز با اجرای برنامه‌های متنوعی چون اجرای ارکستر سمفونیک کرج، نمایش حرکات فولکلوریک کرمانجی، آئین‌های سنتی نوروز و شاهنامه‌خوانی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.