البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

اخطار و تذکر به دو واحد پذیرایی گران فروش بین‌راهی البرز

معاون گردشگری استان البرز از صدور دو اخطار و تذکر به واحدهای پذیرایی بین‌راهی این استان به دلیل گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، شهرام علی‌محمدی با اشاره به اخطار و تذکر به دو واحد پذیرایی بین‌راهی البرز، گفت: در راستای اجرای نظارت‌های تلفیقی بر واحدهای پذیرایی بین‌راهی در استان، امروز دو واحد پذیرایی بین‌راهی به دلیل گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب و کم فروشی اخطار و تذکر دریافت کردند و ملزم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

او اضافه کرد: ۶۳ مورد بازدیدهای تلفیقی و ۱۶۳ مورد بازدیدهای تخصصی و کارشناسی از تاسیسات گردشگری استان ازجمله اقامتی و پذیرایی از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال به عمل آمده است.

محمدی با اشاره به دو پلمپ و یک صدور اخطار و تذکر کتبی به واحدهای پذیرایی بین راهی متخلف در محور گردشگری کرج-چالوس طی بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی روز یکم فروردین ماه امسال، افزود: همچنین در این بازدید دو واحد پذیرایی بین‌راهی به دلیل عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار گرفتند.

معاون گردشگری استان البرز با بیان اینکه نظارت‌های تلفیقی با حضور قاضی ویژه تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت محیط و این اداره‌کل از تاسیسات گردشگری استان انجام می‌شود، بیان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، داشتن نرخ نامه و ارائه خدمات با کیفیت مناسب از مواردی است که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.