البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

اختصاص ۱۰۷۴ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس البرز در سفر رئیس جمهور به استان

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تشریح شرایط البرز و فقر در سرانه های آموزشی، کمبود فضای آموزشی استان مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفت و هزار و ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز و ارتقا زیرساخت های این بخش اختصاص یافت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به رییس جمهور و نگاهی که به سرانه های آموزشی و پرورشی استان معطوف شد، افزود: طبق تاکیدات رئیس جمهور و اعتباراتی که به این بخش صورت گرفت باید به جد درصدد ارتقا زیرساخت های آموزشی استان باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس هزار و ۷۴ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان اختصاص یافته و رئیس جمهور تاکید داشت که با راه اندازی نهضت مدرسه سازی در استان و جلب حمایت خیرین، عملیات اجرایی پروژه ساخت ۱۰۰ مدرسه در البرز آغاز شود.

عبداللهی گفت: باید جانمایی مدارس هر چه سریع با همکاری فرمانداری ها و شهرداری ها و دستگاه های مربوطه صورت گیرد تا با مشارکت خیرین نسبت به احداث مدارس اقدام شود.

وی افزود: البرز برای رسیدن به شرایط نرمال آموزشی به ۵۵۰ مدرسه نیاز دارد که برای تحقق این امر گام به گام پیش می رویم.

عبداللهی گفت: بر این اساس ساخت ۲۰۰ مدرسه در افق ۳ ساله استان طی مشارکت دولت و خیرین در دستور کار قرار دادیم که در فاز اول عملیات اجرایی ۱۰۰ مدرسه آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.