البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

احداث مراکز حمایت از قشرآسیب پذیر در دستور کار مدیریت شهری

شهردار کمالشهر گفت: در ارتباط با احداث و تجهیز کمپ ماده ۱۶ زنان با شهرداری کرج و دیگر ارگانها همکاری لازم خواهیم داشت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر بهمنی در جلسه علنی شورا با اشاره به احداث مراکز حمایتی اقشار آسیب پذیر، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم ما در مدیریت شهری ساماندهی مشاغل کاذب و به موازات آن احداث گرمخانه جهت استقرار متصدیان این مشاغل و اقدامات لازم برای تجهیز مراکز کمپ موضوع ماده 16 زنان است.

وی ادامه داد: اما دست یابی به این اهداف جز با همکاری و تعامل با ادارات و نهادهای مختلف مردمی و دولتی امکان پذیر نیست که مقرر شد در این خصوص شهرداری برای تجهیز کمپ اشاره شده با شهرداری کرج و دیگر ارگانها همکاری لازم داشته باشد..

شهردار کمالشهر در خصوص احداث تصفیه خانه در اراضی پایین دست کمالشهر در حضور ریاست مؤسسه  اصلاح بذر چغندر قند و معاون توسعه فاضلاب آبفای استان برای برداشت آبهای سطحی گفت: در خصوص استفاده بهینه از پسابها و روان آبها، ضرورت احداث تصفیه خانه در کمالشهر بسیار حائز اهمیت است که میتوان علاوه بر آبیاری بخش فضای سبز  از این طریق در  جبران کمبود آب شرب موفق عمل کرد.

بهمنی در ادامه و در  حضور مشاوران طرح  کمربندی جنوبی کمالشهر گفت: برای تسهیل در  تردد شهروندان و کاستن از بار ترافیکی و کاهش تصادفات و خطرات جانی ناشی از آن، اجرای طرح کمربند جنوبی، بسیار ضروری و حیاتی است.

در خاتمه این جلسه در خصوص چگونگی دریافت عوارض و دیگر خدمات با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان تبادل نظر شد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.