البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

آیین کلنگ زنی مدرسه ۵۰۰۰ متری در کمالشهر برگزار شد

شهردار کمالشهر در آئین کلنگ زنی مدرسه ۵۰۰۰ متری در رضوانیه گفت: سرانه آموزشی کمالشهر، پاسخگوی جمعیت دانش آموزان این شهر نیست و این امر حمایت از مسئولین استان و خیرین مدرسه ساز را می طلبد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، امیر بهمنی در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه ۵۰۰۰ متری خیرساز که در منطقه رضوانیه کمالشهر برگزار شد با اشاره به کمبودهای بخش آموزش در این شهر گفت: به دلیل پراکندگی جمعیت و با در نظر گرفتن افراد واجد شرایط آموزش و همچنین فضای بسیار ناکافی و محدود کمالشهر، این شهر در وضعیت بسیار نامطلوب قرار گرفته است.

وی افزود: سرانه آموزشی کمالشهر بسیار ناچیز است و این امر حمایت از خیرین مدرسه ساز استان را در این شهر می طلبد.

شهردار کمالشهر در ادامه ضمن تقدیر از خیرینی که همواره پیش قدم در گسترش فضاهای فرهنگی و آموزشی هستند، گفت: برکسی پوشیده نیست احداث و تجهیز بناهای آموزشی، مستلزم حضور پرشور خیرین است که به عنوان بازوان پرتوان مدیریت شهری و آموزش و پرورش با ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب موجب ایجاد روحیه نوع دوستی در جامعه می گردند.

وی افزود: دانش آموزان در مسیر تحصیل از اهداف مدیریت شهری و قوانین و مقررات شهروندی، اطلاعات کامل کسب می کنند و در خانواده و جامعه اشاعه خواهند داد که این امر در راستای تبیین فرهنگ شهر نشینی و آموزش حدود و اختیارات مدیریت شهری بسیار موثر بوده همچنین باعث دلگرمی و حرکت بیشتر ما برای حمایت از خیرینی خواهد بود که در همه زمینه ها همراه ما هستند.

بهمنی در خاتمه گفت: شهرداری کمالشهر با عنایت به مسئولیت ها و وظایف خود در صدد است که در آینده به فضاهای آموزشی شهر، توسعه بیشتری بدهد.

این مراسم با حضور معاون سنجش وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسئولان و خیرین مدرسه ساز استانی در رضوانیه کمالشهر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.