البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

آموزش فنی و حرفه ای البرز با شرکت های دانش بنیان مشارکت می کند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: آموزش مهارتی به روز و پیشرفته با مشارکت شرکت های دانش بنیان برای تحقق شعار سال، توسعه خواهد یافت.


به گزارش البرز نیوز از البرز در نشست بهزاد غفاری با مهدی عسگری نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی، راهکار تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و نقش مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این نشست غفاری اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مجهز به یک مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار است که سابقه فعالیت در زمینه های تخصصی کارآفرینی، شناسایی نخبگان کارآفرین و مشارکت فعال با استارت آپ ها و شتاب دهنده ها دارد.

وی همچنین اعلام آمادگی کرد که با همکاری پارک علم و فناوری البرز، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری به یک مرکز نوآوری تبدیل شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به تقویت مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت ویژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا کرج، تاکید کرد و گفت: آموزشهای فنی و حرفه ای به روز و پیشرفته با مشارکت شرکت های دانش بنیان برای تحقق شعار سال، توسعه خواهد یافت.

غفاری تاکید کرد که نسبت به تخصیص اعتبارات برای تجهیز کارگاههای آموزشی مراکز فنی و حرفه ای استان  اقدامات لازم صورت پذیرد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.