البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
X

آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در استان البرز

ستاد ارتباطات مردمی سفرریاست جمهوری در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی، افتتاح شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاح ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری گفت: بنده حامل پیام وزیر به مناسبت سال نو و نیز ماه مبارک رمضان برای مردم استان البرز و همکاران خودم هستم.

 ذبیح الله سلمانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: جا دارد از زحمات تمامی همکاران در سازمان های تابعه،بانک ها، بورس و اوراق بهادار، بیمه ها و دیگر همکارانی که در یکسال گذشته با ارائه خدمات مطلوب در راستای توسعه اقتصادی کشور گام برداشته اند، تشکر کنم.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان افزود: خدمت در ماه رمضان فضیلت دوچندان و ارزش بالایی دارد و لازم است همه همکاران با سعه صدر و حوصله  پاسخگوی مردم بوده و در راستای حل مشکلات موجود اقدا مات لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی  در پایان ضمن تشکر از حضور گرم مدیران سازمان ها و واحدهای تابعه در ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری و تاکید بر ارائه خدمات لازم به مردم در این ستاد اظهار امیدواری کرد که این خدمات رسانی و رضایت مردم توشه آخرت برای همکاران باشد.

پس از سخنان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری با حضور مدیران کل سازمان های تابعه این وزارتخانه، مدیران کل بانک ها و بیمه های استان  خدمات حضوری به شهروندان آغاز به کارکرد و هم اکنون پذیرای مراجعین است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.