البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

محور اشتهارد- ماهدشت بهسازی می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد گفت: محور اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان بهسازی می‌شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محراب رحیمی به بهسازی محور اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت اشاره کرد و اظهار داشت: این محور یکی از محورهای مواصلاتی مهم و استراتژیک البرز و مسیر عبور و ترانزیت کالا از ۶ استان غربی کشور است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه مردم اشتهارد و روستاهای اطراف نیز برای انجام برخی امور اداری و کاری روزانه از این محور تردد می‌کنند، افزود: برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای پروژه ساماندهی و بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول توضیح داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که اعتبار آن با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار اجرای پروژه آغاز می‌شود، گفت: این پروژه در قالب بهسازی، لکه‌گیری، روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه‌خیز و با هدف ارتقای ایمنی محور  در فصل بهار عملیاتی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشتهارد گفت: با اجرای این پروژه آمار تصادفات این محور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.