البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
X

رییس جمهور شهید به وعده خود برای ساخت مدارس در البرز عمل کرد

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز گفت: رئیس جمهور شهید به وعده خود برای ساخت مدارس در استان البرز عمل کرد.

استاندار البرز با اشاره به وعده رئیس جمهور شهید مبنی بر ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان البرز تا پایان دولت سیزدهم گفت: خداوند را شاکریم که وعده رئیس جمهور فقید برای ساخت مدارس جدید در استان البرز پیش از پایان دولت به انجام رسیده است و همه باید تلاش کنیم تا وعده ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر که توسط استانداری البرز داده شده است نیز به زودی محقق شود و تا یک سال آینده مجموعاً ۲۰۰ مدرسه به سرانه آموزشی استان اضافه شده باشد.

عبداللهی ادامه داد: باید چشم انداز ساخت مدارس در استان مجدداً مورد ارزیابی قرار گیرد و سرعت بگیرد، چرا که علاوه بر ۱۰۰ مدرسه ساخته شده، ۱۰۰ مدرسه دیگر نیز تعهد خود استان بوده که باید تکمیل شود.

وی در ادامه افزود: در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان همه دستگاه های استان موظف هستند امکانات خود را برای اردوهای دانش آموزی و اوقات فراغت دانش آموزان پای کار بیاورند.

استاندار البرز بیان کرد: در حال حاضر باید کاری کرد تا تفاوت‌های استان البرز در بحث اوقات فراغت با سایر استان‌های کشور دیده شود. مساله اوقات فراغت از موضوعات بسیار مهم است، چرا که سه ماه فرصت بسیار زیادی است و نباید آموزش تعطیل باشد؛ هم دانش آموزان و هم معلمان می بایست از این فرصت برای ارتقای دانش و بینش و مهارت‌های خود استفاده کنند و در دوره‌های دانش افزایی و تربیتی شرکت نمایند.

عبداللهی اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین وزارتخانه کشور است و متأسفانه در ادوار گذشته نسبت به این موضوع بسیار مهم، کم توجهی شده است؛ لذا همه باید تلاش کنیم تا میراث رئیس جمهور شهید برای ارتقای آموزش و پرورش ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.