البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
X

سال جاری ۴۰ شرکت دانش بنیان البرزی خدمات مالی اعتباری دریافت کردند

رئیس صندوق پژوهش و نوآوری البرز از تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی به ۴۰ شرکت دانش بنیان و فناور استان البرز طی یکسال گذشته خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، علیرضا باباخان امروز در حاشیه دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان که در شرکت آپتوس ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان از سوی صندوق پژوهش و نوآوری، خدمات مالی و اعتباری به بیش از ۴۰ شرکت  دانش بنیان در البرز ارائه شده است.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و نوآوری از طرح های دانش بنیان حمایت می کند، اظهار داشت: طرح های منتخب در رویدادی که امروز نیز برگزار شده در صورتی که شرایط مهیا شود این آمادگی وجود دارد که حمایت های مالی لازم از طرف صندوق محقق شود.

باباخان ادامه داد: این حمایت ها در حالی صورت می گیرد که بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور، ظرفیت خوب علمی و فنی  دارند اما به دلیل نداشتن سرمایه، نمی توانند خیلی از ظرفیت های خود بهره بگیرند به همین منظور با استفاده از این صندوق از این شرکت ها که قصد ورود به بازار دارند حمایت های لازم صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی شرکت بازرگانی صندوق پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: راه اندازی این صندوق در توسعه بازار و فراهم کردن زمینه صادرات شرکت های دانش بنیان می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان با حضور جمعی از مدیران و پژوهشگران در شرکت ساختمانی، تولیدی آپتوس ایران، برگزار شد.

در این رویداد ۶ طرح ارائه و مورد ارزیابی داوران حاضر در جلسه قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.