البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
X

مراحل تکمیلی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در البرز

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجتبی عبداللهی چهارشنبه در بازدید از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانشان، افزود: با توجه به پیگیری‌ها و توافق صورت گرفته، انتظار می‌رود که بخش عمده‌ای از این مجموعه در عید سعید غدیر خم امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: با راه اندازی این مجموعه، بیماران دیگر نیازی به سفرهای پرهزینه خارجی برای درمان خود ندارند؛ درصدد هستیم این مرکز به نام «آیت الله رئیسی» و یا «یادگار ابراهیم» نامگذاری شود.

استاندار البرز بیان کرد: طبق برنامه ریزی با تکمیل پروژه‌های در دست ساخت، حدود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید تا پایان سال جاری در البرز راه اندازی می‌شود.

رئیس مؤسسه ملل و بنیانگذار مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در این بازدید از تلاش‌های استاندار البرز برای تکمیل این پروژه قدردانی کرد و افزود: تعدادی از پزشکان حاذق کشور جذب این مرکز خواهند شد.

حجت‌الاسلام امین جوادی گفت: بخشی از این مجموعه در عید سعید غدیرخم امسال افتتاح و مابقی پروژه نیز تا پاییز ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز پزشکان ایرانی در تمام کشورها مورد تأیید و تقاضا هستند و بسیاری از بیماران خارجی نیز برای درمان به مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان مستقر در البرز مراجعه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.