از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

پرونده سه شنبه های مردمی استاندار البرز با دیدار بیش از ۶۰۰ مراجعه کننده بسته شد

استاندار البرز با عنوان اینکه حل مشکلات و مسائل مردم را وظیفه خود می دانم، گفت: در مدت حدود ۴ ماه با بیش از ۶۰۰ تن از البرزنشینان در قالب دیدارهای مردمی سه شنبه ها، ملاقات داشته ام و سال آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه دیدار مردمی این هفته که طبق روال هر هفته در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حل مشکلات و مسائل مردم را وظیفه خود می دانم و از تمامی مدیران استان نیز خواسته ام که این دیدارها را به صورت منظم و مستمر در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: در ابتدای دیدارهای مردمی با انبوهی از درخواست ها مواجه بودیم ولی با توجه به اینکه این دیدارها هر هفته برگزار می شود، روند درخواست و پذیرش مراجعه کنندگان تسریع و بروز شده است.

عبداللهی گفت: مدیران استان باید با شکیبایی و دید مثبت بدنبال راهکارهای قانونی در جهت حل مشکلات مردم باشند.

وی افزود: در مدت حدود ۴ ماه با بیش از ۶۰۰ تن از البرزنشینان در قالب دیدارهای مردمی سه شنبه ها، ملاقات داشته ام و اگر خداوند یاری کند سال آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: درخواست ها در ابعاد و حوزه های مختلف است از این رو به مسئولان مربوطه ارجاع داده می شود و روند رسیدگی به آنها نیز توسط اداره کل بازرسی استانداری نظارت و رصد می شود.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *