از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد

آئین تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد


به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی در این مراسم با تبریک اعیاد، اظهار داشت: بازنشستگی فقط یک فرایند اداری است و این فرایند باعث نمی شود که همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند از خانوده بزرگ سازمان تامین اجتماعی فاصله بگیرند بلکه هم خودشان و هم خانواده های آنان را همچنان از خانوده بزرگ تامین اجتماعی می دانیم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: بسیار مایه غرور و مباهات است که بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به بیمه شدگان و مردم و  در راستای تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی سپری کردید و با تلاش و کوشش در کنار سایر هم‌سنگران، هم اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می‌سپارند. 

طاهرخانی بیان داشت: ما قدردان زحمات، تلاش ها و خدمات همه همکاران بازنشسته هستیم و و تقاضا داریم با ارتباط مستمر با همکاران و مجموعه، تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهند.

در این برنامه ۸۰ نفر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، بازنشست شده بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *