مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز،با طراحی و نصب سامانههای کاهش مصرف سوخت در ۱۰۰ واحد صنعتی بزرگ اشتهارد، سالانه بیش از ۵۰ میلیون متر مکعب در مصرف گاز طبیعی، صرفهجویی میشود.
غفاریان گفت:کاهش آلایندگی و انتشار کربن و گازهای گلخانهای، به عنوان یکی از دغدغههای اصلی ساکنان این منطقه، از دیگر دستاوردهای همکاریِ فناورانه شرکتهای دانش بنیان دراین شهرستان به شمار میرود.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما







