به گزارش البرز نیوز از البرز، محمدرضا آژیر با اشاره به پرونده تخریب این ملک اظهار کرد: این ملک سابقه نقض قوانین ساختوساز را داشته و مالک آن پیشتر اقدام به احداث طبقه مازاد کرده بود که به دلیل عدم رعایت مقررات شهرسازی، با حکم قضایی تخریب شد.
وی افزود: با گذشت چند ماه از اجرای حکم قبلی، مالک بدون دریافت مجوز قانونی از شهرداری و بدون توجه به ضوابط موجود، مجدداً اقدام به احداث طبقه مازاد در این ملک کرد که این تخلف توسط همکاران منطقه شناسایی شد.
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به اجرای حکم تخریب گفت: بر اساس رأی صادره از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها و با نظارت عوامل شهرداری منطقه ۶، عملیات قلعوقمع بنای غیرمجاز با حضور نیروهای اجرایی و با رعایت کامل تشریفات قانونی در محل انجام شد.
آژیر تأکید کرد: این اقدام در راستای اجرای قانون، صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از گسترش ساختوسازهای غیرمجاز در سطح شهر صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ در اجرای قوانین شهرسازی جدی است، افزود: با هرگونه ساختوساز غیرمجاز که موجب تضییع حقوق شهر و شهروندان شود، قاطعانه برخورد خواهد شد.
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در پایان از شهروندان خواست پیش از هرگونه اقدام برای ساختوساز، نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری اقدام کنند تا از بروز مشکلات حقوقی و تحمیل هزینههای اضافی جلوگیری شود.
انتهای پیام/
منبع خبر: ایلنا




