از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

اورژانس بیمارستان دولتی فردیس ۳۰ آبان امسال به بهره می رسد

اورژانس بیمارستان دولتی فردیس ۳۰ آبان امسال به بهره می رسد


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از روند تکمیل پروژه بیمارستان دولتی فردیس که روز جمعه صورت گرفت، اظهار داشت: این پروژه سال ۹۵ آغاز شد و تاکنون به طول انجامید.

وی ادامه داد: شهرستان فردیس از بالاترین تراکم جمعیت کشور برخوردار است ولی از امکان بیمارستانی، کمترین بهره را نداشته است.

عبداللهی گفت: بر این اساس با اهتمام ویژه ای برای تکمیل این پروژه وارد عمل شدیم و پس از گذشت یک سال، شاهد پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه هستیم.

وی افزود: تکمیل بیمارستان با موانع متعددی مواجه شد و با پیگیری‌های جدی و جلب توجه ملی توانستیم، مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم و گام به گام به سوی افتتاح بخش های مختلف آن پیش می رویم.

استاندار البرز اظهار داشت: برای بهره برداری کامل از بیمارستان فردیس به دنبال اعتبارات ویژه هستیم.

وی افزود: طی مدت یک سال، پروژه بیمارستان فردیس با سرعت بالایی پیشرفت کرد و انتظار می رود با تعهداتی که از سوی پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی استان گرفتیم، ۳۰ آذر ماه امسال نیز بخش های مهم دیگری از بیمارستان نیز افتتاح شود.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *