از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

تمام مدارس البرز شنبه ۴ بهمن غیرحضوری شد

به گزارش البرز نیوز از البرز، علی صفری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در اطلاعیه‌ای اضطراری از غیر حضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان برای روز شنبه چهارم بهمن ماه خبر داد.

وی دلیل این تصمیم را کاهش شدید دما، بارش برف و در پی آن افت قابل توجه فشار گاز عنوان کرد و گفت: با توجه به این شرایط، تمام مدارس استان البرز در تمامی مقاطع، چه در نوبت صبح و چه در نوبت بعدازظهر، فردا غیرحضوری خواهند بود.

صفری افزود: مادرانی که دارای فرزند مهدکودکی، پیش دبستانی و دبستانی دارند از دورکاری استفاده کنند. آزمون های داخلی دانش آموزان نیز در هفته آینده با نظر خود آموزش و پرورش و مدرسه برگزار می شود .

وی اظهار داشت: اعلام خبر تعطیلی‌ها و یا دورکاری و موارد مشابه توسط روابط عمومی استانداری البرز و صدا و سیما به منزله ابلاغ رسمی بوده و همه دستگاه های اداری و اجرایی و خدماتی استان در همه سطوح موظف به اجرای آن هستند. 

صفری با اشاره به فشار وارده بر شبکه گازرسانی استان، از شهروندان خواست تا با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی جدی در مصارف خانگی گاز، به ویژه در ساعات اوج مصرف، در مدیریت این بحران همکاری کنند.

معاون استاندار البرز در ادامه اضافه کرد: ادارات دولتی و مراکز ارائه‌دهنده خدمات ضروری، با استفاده از سیستم‌های گرمایشی جایگزین، فعالیت عادی خود را حفظ کنند.



انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *