البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
X

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت روز پزشک

رئیس دانشگاه طی پیامی فرارسیدن روز پزشک را به سپیدپوشان و پیشگامان عرصه سلامت، تبریک گفت.


به گزارش البرز نیوز از البرز، متن پیام شهرام صیادی به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

“پزشکان متعهد و متخصص ایران زمین همواره در طول تاریخ و در مسیر خدمت به  میهن، از جان گذشته‌اند و نقشی ماندگار و جاودان را خلق کرده‌اند. همان گونه که مردم قدر شناس و فهیم جانفشانی و فداکاری جامعه پزشکی را در روزهای حساس و پرتلاطم مبارزه کرونا از نزدیک شاهد بودند که چگونه سپید پوشان خط مقدم سلامت دوشادوش تمامی کادر بهداشت و درمان ، مسئولانه و عاشقانه  برای نجات جان هم وطنان ایستادگی کردند. 

نخستین روز شهریورماه مصادف با زادروز حکیم اندیشمند ابوعلی‌سینای بزرگ است که به پاسداشت مقام شامخ پزشکان به‌عنوان روز پزشک نامگذاری شده و فرصت ارزشمندی برای قدردانی از زحمات بی‌دریغ و خالصانه جامعه پزشکی است. 

ضمن گرامیداشت ماه محرم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافعان سلامت به ویژه شهدای پزشک  باری دیگر بر  اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور صحه گذاشته و  تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

 بر خود لازم می دانم ضمن قدردانی از پزشکان شریف و نجیب  که  در راستای بهبود سلامت جامعه همواره گام برمیدارند، این روز ارزشمند را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان حاذق در استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز و دانشجویان رشته پزشکی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان از خداوند متعال توفیقات روز افزون توام با سلامتی و سعادتمندی خواستارم.”


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.