از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

مسمومیت ۱۱ کارگر در فردیس بر اثر نشت گاز مونواکسیدکربن

به گزارش البرز نیوز از البرز، احمد مهدوی رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که بر اثر انتشار گاز مونواکسیدکربن در یکی از واحدهای شهرک صنعتی زیبادشت شهرستان فردیس، ۱۱ نفر دچار مسمومیت شدند.

مهدوی توضیح داد: در ساعت ۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۹ آذر، گزارشی از مسمومیت چند نفر از کارکنان یک واحد صنعتی به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از ارزیابی اولیه، تعدادی از مصدومان در محل، درمان سرپایی دریافت کردند و چند نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان‌های امام حسین (ع)، شریعتی و سردار سلیمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس البرز با اشاره به افزایش حوادث مشابه در فصل سرما تأکید کرد: از شهروندان و مدیران واحدهای صنعتی درخواست می‌شود پیش از استفاده از وسایل گرمایشی، از سلامت دودکش‌ها و تهویه مناسب اطمینان حاصل کنند تا از بروز حوادث ناشی از گاز مونواکسیدکربن جلوگیری شود.



انتهای پیام/

منبع خبر: ایلنا

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *