از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

مرگ کارگر ساوجبلاغی بر اثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از جان باختن یک کارگر ساختمانی به علت سقوط از ارتفاع در منطقه گلسار این شهرستان خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ علی سلیمانی در بیان جزئیات حادثه سقوط کارگر ساوجبلاغی بیان داشت: در حدود ساعت 09:30 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر مرگ کارگری در یکی از ساختمان‌های در حال احداث منطقه گلسار، بلافاصله ماموران کلانتری 12 در محل حاضر شدند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک کارگر ساختمانی در حین کارکردن در طیقه سوم ساختمان به دلیل عدم استفاده از تجهیزات ایمنی از بالا به پایین سقوط کرده و متاسفانه به رغم تلاش های عوامل اورژانس جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: مرگ فرد مذکور از سوی عوامل اورژانس تأیید و جسد وی با هماهنگی مقام قضایی، برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ سلیمانی در پایان به کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را در هنگام کار در ساختمان های مرتفع رعایت کرده و با استفاده مناسب از وسایل ایمنی، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *