از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۷ دو طرفه می‌شود

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار البرز نیوز گفت: از ساعت ۱۷ امروز، محور چالوس در آزادراه تهران-شمال به صورت دو طرفه باز خواهد شد.

وی افزود: با این حال، پیش‌بینی می‌شود که دو طرفه شدن محور با ترافیک سنگین و پرحجم همراه باشد.

همچنین وی بیان کرد: مسافرانی که قصد سفر به مازندران دارند یا در حال بازگشت هستند، به جای محور چالوس، از محور فیروزکوه استفاده کنند، چرا که این مسیر از ترافیک روان‌تری برخوردار خواهد بود.

منبع خبر: https://www.mehrnews.com/news/6420173/%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%DB%B1%DB%B7-%D8%AF%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D9%81%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *