البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

ساخت فیلم “برای آوا” در البرز مراحل پایانی را طی می کند

تهیه کننده فیلم “برای آوا” گفت: این فیلم که از ابتدای امسال در البرز و تهران کلید خورد، مراحل پایانی ساخت و صداگذاری را طی می کند


فرانک فروتن که در اولین تجربه تهیه کنندگی فیلم بلند به سراغ یک فیلم نوجوان رفته است در گفت و گو با البرز نیوز گفت: فیلم “برای آوا” به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و بر اساس طرحی از فرانک فروتن ابتدای امسال در البرز و تهران کلید خورد و اکنون مراحل پایانی پس تولید را طی می کند.

فروتن با عنوان اینکه داستان فیلم، طرح او بوده است، تصریح کرد: فیلم برای آوا یک درام اجتماعی برای نوجوانان است و در فضایی کمدی تراژدی وارد دنیای پرهیجان نوجوانان می شود که با امیدها و آرزوهای آنان همراه است.

این تهیه کننده جوان، گفت: در کنار بازیگران مستعد نوجوان بازیگران نام آشنا سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته اند. نگار عابدی و مهدی زمین پرداز که هر دو کار خود را با تئاتر آغاز کرده اند اکنون در فیلمی که روایتگر داستان یک گروه تئاتری ست با کاراکترهایی متفاوت و فانتزی مقابل دوربین رفته اند.

فروتن، تصریح کرد: قهرمان این فیلم یک گروه تئاتر نوجوان هستند که پس از یک سال تلاش و تمرین، نمایش شان در یک جشنواره معتبر بین المللی پذیرفته شده است و این شروع داستان پرماجرای آنان است. 

او اظهار کرد: مهدی زمین پرداز با بازی سه کاراکتر متفاوت و نگار عابدی با نقشی کاملا متفاوت با نقش های دیگر خود در فیلم برای آوا ظاهر شده اند. این دو بازیگر نخستین بار است که در فیلم نوجوان به ایفای نقش پرداخته اند.

فروتن گفت: محسن سراجی کارگردان این فیلم که خود پژوهشگر و مدرس تئاتر است و سال ها تجربه کارگردانی و نویسندگی در تئاتر را داشته است در نخستین فیلم بلند خود به سراغ بازیگرانی با عقبه تئاتری رفته است.

تهیه کننده فیلم برای آوا با عنوان اینکه این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و کاملا مستقل تولید شده است به دیگر عوامل ساخت فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون مراحل پایانی صدا گذاری، زیرنظر آرش قاسمی انجام می شود. همچنین تدوین فیلم توسط شروین منیعی انجام شده است. عبدالقادر طاهازاده مدیرفیلمبرداری، علی قاسمی صدابردار، الهام احمدی طراح لباس ، حمیدرضا منجر طراح صحنه، مرسده افشاری طراح گریم، امیررضا فروتن جانشین تهیه کننده، حیدر شیرزاد مدیر تولید، حامی علیزاده برنامه ریز، هادی پورابراهیمی عکاس و مونا خوشروش منشی صحنه برای آوا هستند.

فروتن افزود: هدیه زمانپور بازیگر نوجوان در نقش آوا مقابل دوربین رفته است. آوا مشکور و مرتیا گلیج بازیگران کودک و صبا احمدی، آیدا مرادی، رژینا علیپور، پرستو زکی زاده؛ پرنیان عابدی ، ندا محجوب و مانیا نظامی دیگر بازیگران نوجوان برای آوا هستند. محمدهادی عطایی، فرانک فروتن، رضا جهانی، ریحانه یزدانیار، الهام احمدی، مهسا حبیبی، ضیا احمدی، غزاله محمد گنجی، مجید تاری و کیوان احمدی بازیگران بزرگسال این فیلم داستانی هستند. 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.