البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

جایگاه دوم استان البرز در تعداد اشتغال پروانه های بهره برداری صادره در کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با وجود تحریم های موجود و برخی فشارهای اقتصادی تحمیلی، سازمان صمت استان البرز موفق شده است از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، برای ۳۲۷ واحد صنعتی، پروانه بهره برداری و ۹۱۸ جواز تاسیس صادر کند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رامین ربیعی با اشاره به صدور مجوزهای صادر شده در سال جاری، اظهار کرد: برای 327 واحد صنعتی، پروانه بهره برداری و 918 جواز تاسیس صادر کند که حجم سرمایه گذاری انجام گرفته در این تعداد واحد صنعتی بالغ بر 11 هزار و 220 میلیارد ریال بوده است که به صورت مستقیم برای بیش از 11 هزار و 213 نفر اشتغالزایی داشته اند.

وی ادامه داد: با وجود فشار اقتصادی و تحریم تحمیلی، استان البرز در تعداد پروانه صادره رتبه پنجم و در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: علیرغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده، بسیار پرتلاش تر از پیش گام برداشته و به دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.

ربیعی اضافه کرد: هم اینک ۵۷۷ طرح نیمه تمام صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان داریم که در صورت تکمیل، اشتغالزایی برای ۲۹ هزار نفر را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به ثمر رساندن طرح های نیمه تمام صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت این سازمان قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.