البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی – اسلامی کرج برگزار می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی – اسلامی کرج در روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه، خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، غفورقاسم پور در حاشیه جلسه هماهنگی و سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه پوشش ایرانی – اسلامی کرج گفت: در این نمایشگاه منتخبی از تولیدات هنر ایرانی _ اسلامی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت. 

قاسم پور گفت:  در شهر کرج ۵ مرکز اصلی تولیدات محصولات عفاف و حجاب بصورت تخصصی تولید دارند و حدود ۲۵ واحد نیز بصورت پراکنده در سطح شهر کرج تولیدات مرتبط با این حوزه را عرضه می‌کنند.

معاون استاندار البرز بیان کرد: در این نمایشگاه نمونه هایی از تولیدات شاخص به نمایش گذاشته می شود و در برنامه های کلانتر برای گردهمایی تمامی برندهای حوزه پوشش اسلامی باید برنامه ریزی و سیاستگذاری شود. 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را  احصا ظرفیت های موجود در این بخش، شناسایی تولیدکنندگان و طراحان در زمینه تولیدات ایرانی –  اسلامی عنوان کرد و افزود: پیوند زنجیره تولید و هنر صنعت پوشش ایرانی از جمله اهداف این نمایشگاه بشمار می‌رود.

قاسمپور در پایان گفت: نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی – اسلامی شهر کرج، عصر پنج شنبه ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱٨ عصر برگزار می شود. 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.