از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

برگزاری مسابقات لیگ بدمینتون استان البرز

میثم پورکریمان در گفتگو با خبرنگار البرز نیوز در حاشیه برگزاری مسابقات اختتامیه بدمینتون که ظهر امروز سه شنبه در کرج برگزار شد، گفت: لیگ بدمینتون استان البرز در قالب ۵ تیم از آبان ماه سال جاری شروع شد.

وی ادامه داد: مسابقات با حضور ۷ تیم ۵ نفره از سراسر استان برگزار شد و در نهایت تیم آکادمی هیروی بدمینتون فردیس موفق شد به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

پورکریمان با اشاره به اینکه امروز روز پایانی تیم‌های بدمینتون است اذعان داشت: امروز تیم‌های استانی برای کسب مقام دوم و سوم رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: اختتامیه مسابقات که همزمان با میلاد امیرالمومنین (ع) در حال برگزاری است، از پدران بازیکنان نوجوان تقدیر به عمل می‌آوریم.

رئیس هیئت بدمینتون از اهدای جایزه ١۵ میلیونی به تیم برنده خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شدند و علت آن هم بخاطر آئین نامه‌ای بود که در خصوص حضور بازیکن از دیگر استان‌ها بود و باعث شد که سطح مسابقات متفاوت‌تر برگزار شد.

منبع خبر: https://www.mehrnews.com/news/6346800/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *