البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

دستگیری سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی استان در آزادراه “کرج-قزوین” خبرداد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی رصد و پایش خودروهای عبوری توسط سامانه های هوشمند پلیس در آزادراه کرج-قزوین، ماموران پلیس آگاهی متوجه تردد یک دستگاه خودروی پراید با سابقه سرقت شده و بلافاصله موضوع را به عوامل گشت ویژه این پلیس اعلام می کنند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: در ادامه ماموران گشت با رصد و پایش هوشمند خودروهای عبوری در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر می کنند که سارق به محض مشاهده پلیس از محل متواری و ماموران به تعقیب و گریز آن ها می پردازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با توجه به رانندگی خطرناک سارقان، افسرگشت پس از اعلام هشدارهای متمادی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سمت خودرو کرده و پس از توقف خودرو در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر می کند.

وی با اشاره به نقش مهم هوشمند سازی در کشف جرائم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تجهیز خود به سامانه های هوشمند گام بلندی برای ارتقاء خدمات رسانی و کشف سریع جرائم برداشته است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست خودروهای خود را در محیط امن پارک کنند و از قفل بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک دراطراف خودروها موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.