از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

پویش از خودمان شروع کنیم در البرز راه اندازی شد

به گزارش خبرآنلاین البرز، محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این خبر، افزود: هدف این پویش، مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات استان است و اقدامات متعددی جهت اجرای آن انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به هماهنگی با صدا و سیما برای حضور مدیران حوزه‌های انرژی، محیط زیست، هواشناسی و مدیریت بحران در برنامه‌های مختلف از جمله «بازتاب»، «رهیافت»، «البرز من سلام» و «صبح البرز» اشاره کرد. همچنین، تلاش‌ها برای درج زیرنویس در خصوص پویش « ۲ درجه کمتر» در این برنامه‌ها انجام شد.

جهانشاهلو گفت: علاوه بر این، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی با شهرداری‌های کرج و فردیس، اقدام به اطلاع‌رسانی پویش در سطح شهر کرده و پوسترهای اطلاع‌رسانی آن را در سطح استان توزیع نمودند. 

وی افزود: نصب بنرهای پویش در ادارات نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های موثر در جهت افزایش آگاهی شهروندان و کارکنان ادارات از اهداف پویش انجام گرفت.

جهانشاهلو گفت: در راستای افزایش مشارکت شهروندان، مسابقه‌ای با جوایز ویژه برای ارائه بهترین راهکارها در زمینه مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات استان راه‌اندازی شد که امید است بتواند با مشارکت همگانی، نتایج مطلوبی در کاهش مصرف انرژی به همراه داشته باشد.

وی افزود: تمامی این اقدامات در راستای تحقق اهداف پویش «از خودمان شروع کنیم» در استان البرز صورت گرفته است که با هدف بهینه‌سازی سیستم‌های گرمایشی، کاهش روشنایی‌های غیرضروری و استفاده صحیح از منابع انرژی در ادارات طراحی و اجرا شده است.

منبع خبر: https://www.khabaronline.ir/news/1998401/%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *