البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۴۰۰ نفر با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۴ هزار میلیارد ریال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ۱۴ طرح و واحد صنعتی در استان البرز آماده بهره برداری شده اند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شوند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، رامین ربیعی اعلام کرد: این طرح ها در بخش صنعت و با اعتباری بالغ بر 94 هزار و 480 میلیارد ریال سرمایه گذاری آماده بهره برداری شده اند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این ۱۴ طرح و واحد صنعتی، برای ۱۴۳۱ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

ربیعی توضیح داد: از مجموع طرح های آماده افتتاح استان البرز در دهه فجر امسال، تعداد ۴ طرح با حجم سرمایه گذاری ۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و با امکان اشتغالزایی برای ۱۹۰ نفر در شهرستان فردیس قرار دارند.

وی ادامه داد: ۳ طرح با حجم سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۷۷ نفر در شهرستان نظرآباد، ۵ طرح با حجم سرمایه گذاری ۷۰ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۱۰۶۵ نفر در شهرستان ساوجبلاغ و همچنین ۲ طرح با حجم سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹۹ نفره در شهرستان اشتهارد مستقر خواهند بود.

ربیعی در پایان اعلام کرد: برنامه افتتاح و بهره برداری تعدادی از این طرح ها، شامل فاز اول آغاز فعالیت آنها می باشد و این ۱۴ واحد در حوزه صنایع غذایی، پلاستیک، تولید قطعات خودرو، نساجی، شمیایی و…؛ تولیدات خود را به بازار عرضه خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.