البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر برگزار می شود

دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر با هدف حمایت از طرح های فناورانه و نوآورانه در صنایع غذایی و کشاورزی در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، پارک علم و فناوری البرز با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان البرز به منظور ایجاد بستری مناسب برای تامین مالی طرح‌های فناورانه اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای سرمایه‌گذاری با نام البرز ونچر کرده است که اولین رویداد در 13 بهمن ماه جاری برگزار شد.
 
دومین رویداد با تمرکز بر کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع غذایی و کشاورزی و با دعوت از سرمایه‌گذاران علاقه مند در تاریخ چهارشنبه 18 اسفندماه ماه برگزار خواهد شد؛ لذا از کسب‌و‌کارها، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و تیم های فناور متقاضی سرمایه برای استفاده از این فرصت ویژه و تعامل با سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود اطلاعات طرح خود را در قالب موجود به آدرس https://evnd.co/LOig4 تکمیل کنند و فایل مذکور را حداکثر تا تاریخ 29 بهمن ماه 1400 در همین آدرس بارگذاری کنند.
 
مهلت ارسال طرح‌ها قابل تمدید نخواهد بود. پس از ارزیابی و غربال اولیه طرح‌ها توسط کارشناسان، با طرح‌های منتخب تعاملات بیشتری صورت گرفته و برای حضور در رویداد از آنها دعوت به عمل خواهد آمد.
 
نحوه حمایت صندوق البرز از طرح‌ها به شرح ذیل است: 
• طرح‌های طلایی: تامین حداقل 20 درصد از سرمایه مورد نیاز توسط صندوق البرز 
• طرح‌های نقره‌ای: تضمین اصل مبلغ سرمایه‌گذاری توسط صندوق البرز 
• طرح‌های برنزی: تایید توسط تیم کارشناسی صندوق البرز و ارائه مشاوره‌های مالی رایگان 
پارک علم و فناوری البرز نیز برای طرح‌هایی که در ارزیابی‌ها امتیاز لازم را کسب نمی‌کنند برنامه ویژه توانمندسازی را در نظر گرفته است که به فراخور نیاز هر طرح به صورت رایگان اعطا خواهد شد. 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.