البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
X

تاکید عضو شورای شهر کرج بر نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ مریم قهرمانی صارم با اشاره به پیگیری موضوعات پاکبانان از شهرداری مناطق اظهار داشت: در طی هفته گذشته پس از تذکرات مکرر در جلسه رسمی شورای شهر بواسطه نتیجه بخش بودن موضوعات و تذکرات متعدد پی گیری های بی وقفه اما متاسفانه بی نتیجه، که باید اعلام کنم تاکنون اقدامی به معنای واقعی کلمه هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت قراردادی نیروهای پاکبان و ترمیم حقوق که منجر به دریافتی بیشتر و شرایط معیشتی بهتر برای آنان باشد صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: لذا تغییر ساعات کاری به نیمه شب و بدون افزایش دستمزد و خطرات بیشتر در حین کار در معابر را باید به کمبود ملزومات کاری اعم از البسه مناسب و دستکش و … اضافه کرد.

قهرمانی صارم تصریح کرد: مبلغ افزایش بودجه ای که برای خدمات شهری در شورا به درخواست شهرداری مصوب شده است ، (بنده رای مخالف داده ام و دلایل آن را عنوان کرده ام ) تکرار میکنم تنها افزایش آن برای ادامه همکاری با پیمانکاران فعلی مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان تحت عنوان تعدیل می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ضعف نظارت و تامین شرایط اولیه برای پاکبانان و در کنار آن سبزبانان مشهود است و بارها اینجانب و سایر اعضای شورا تذکر داده ایم اما تاکنون تغییری حاصل نشده است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.