البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
X

«یحیی سنوار» کابوس رژیم غاصب است

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان کرج افزود: چراکه این اطمینان به رژیم کودک کش اسرائیل داده شده که نبرد تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.

وی بیان کرد: با انتخاب سریع و به موقع «یحیی سنوار» این پیام به دشمنان مقاومت داده شده چراکه رئیس جدید دفتر سیاسی حماس شخصیتی باهوش، مسلط با اشراف کامل سیاسی، اطلاعاتی و رسانه‌ای بر صهیونیست است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: سنوار عملیات طوفان الاقصی را طراحی داشت و سخنرانی‌هایی از او شنیدیم که گفته کاری خواهم کرد که نتانیاهو بگوید ای کاش زاده نشده بودم.

وی با اشاره به سالگشت پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: رژیم غاصب اسرائیل همیشه به فکر نابودی مسلمانان به ویژه شیعیان است چنانچه دیدیم قصد نابودی لبنان و سوریه را داشت اما نتوانست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بنابراین با نگاهی به تاریخ می‌توان دید که جنگی علیه لبنان را آغاز کرد و در تلاش بود تا برای زیر سلطه قرار دادن منطقه حزب الله را نابود و ایران را منزوی کند بطوریکه عقبه استراتژیک ایران را از بین ببرد.

وی گفت: همچنین حامی او آمریکا در تلاش بود تا افکار عمومی را از جنایات غزه و جنایات خودش در افغانستان منحرف کند و مسیر را برای رژیم اسرائیل باز کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.