البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها تأثیری در وفاداری مردم به کشور ندارد

علی زندی فر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز عنوان کرد: ملت خوب و قانعی داریم و آنچه که می‌گویند و می‌خواهند به حق است. آنها علی رغم همه مشکلات همچنان پای نظام، انقلاب و کشور ایستاده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه این مردم خواسته زیادی هم ندارند، مطرح کرد: هر کس در هر جایگاهی که هست باید به خوبی به وظایف محوله عمل و تلاش خود را مضاعف کند تا بتوانیم از شرمندگی مردم خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: امید است در روز ۱۱ اسفند ماه نیز مردم مانند با همین شور و شکوه در انتخابات شرکت کنند تا تمام دنیا بفهمند که وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و تحریمی هیچ تأثیری در وفاداری مردم به نظام و کشور و نیز روحیه آنها نداشته است.

زندی فر با اشاره به ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب عنوان کرد: آنها حتماً در انتخابات پیش رو نیز با تمام قوا شرکت می‌کنند. امید آن می‌رود افراد اصلح و خوبی با رأی مردم سر کار بیایند که تصمیمات خوبی برای کشور بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با تاکید بر اینکه اگر هر یک از ما به وظایف خود عمل کنیم، مردم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: از همه مردم درخواست می‌کنیم در روز ۱۱ اسفند ماه در دفاع از حق خود پای صندوق‌ها حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.