البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

بازدید وزیر کشور از مؤسسه فرهنگی، هنری و کاربردی خیبر

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر یکشنبه پس از سخنرانی در جمع راهپیمایان کرجی با همراهی مجتبی عبداللهی استاندار البرز از مؤسسه فرهنگی، هنری و کاربردی خیبر بازدید کرد.

مؤسسه فرهنگی، هنری و کاربردی خیبر، مؤسسه‌ای مردمی است که با عنایت حق تعالی و الطاف امام عصر (عج)، به همت جمعی از دانشجویان جوان و بسیجی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و فعالیت‌های پژوهشی – کاربردی خود را در قالب پروژه‌های تحقیقاتی از قبیل زن، حجاب و عفاف، خانواده و سبک زندگی انجام داده است.

از آنجا که داعیه داران حق و حقیقت در این عالم بسیارند و هر یک راهی را تجویز می‌کنند، این گروه بر طریق عقلانی قدم نهاده، چرا که در وادی رسیدن به حقیقت ایمن ترین راه، راه عقل بوده و خواستار تبیین حقانیت اسلام با توجه به مقتضیات زمان است و در طی این طریق برای دوری از آفات راه از اساتید خبره راه جویی می‌کند.

این مؤسسه نزدیک ۲۰ سال است که با حضور در اکثر استان‌های کشور جهت امر مقدس تبلیغ و ترویج حجاب، مشغول فعالیت است. ایده پردازی و ارائه طرح‌های ملی در خصوص حجاب و عفاف در حوزه‌های عمومی و تخصصی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و … از فعالیت‌های منحصر به فرد این مؤسسه به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.