البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

قهر با صندوق‌های رأی راهکار حل مشکلات نیست

‌سرهنگ احسان علیزاده در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز با اشاره به چهار راهبرد تدوین شده توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات گفت: آنچه که به سازمان بسیج ادارات و کارمندان باز می‌گردد، افزایش مشارکت است.

وی افزود: به همین منظور حدود ۳۰ هادی سیاسی اعم از خواهر و برادر در دو سطح ملی و استانی انتخاب شده و پرورش یافته‌اند و مقرر شده تا زمان انتخابات، حداقل سه برنامه مؤثر در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در رابطه با این رویداد بزرگ سیاسی و تبیین اهمیت آن اجرا شود.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز مطرح کرد: طی هماهنگی با ادارات کل استان و ادارات شهرستانی، هادیان سیاسی به مجموعه‌های مختلف اعزام می‌شوند و طی یک گردهمایی، به تبیین انتخابات و پرسش و پاسخ در این رابطه پرداخته می‌شود.

علیزاده با اشاره به بازخورد خوبی که از برگزاری این نشست‌ها در ادارات گرفته شده است، عنوان کرد: انتظار ما این است که این گفت وگو تبدیل به یک گفتمان و پارادایم شده و در نهایت موجب افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو شود.

مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان درک می‌کنیم

وی در رابطه با اینکه برخی افراد می‌گویند با شرکت در انتخابات هیچ چیز درست نخواهد شد، اظهار کرد: برخی افرادی که این حرف را می‌زنند معاند هستند که تعدادشان زیاد نیست اما بخشی از مردم از وضع و مشکلات موجود در کشور ناراضی و منتقد هستند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز اضافه کرد: این نارضایتی‌ها و انتقادها غالباً به مسائل اقتصادی بر می‌گردد و در بسیاری از مواقع نیز به مردم حق داده می‌شود، ما هم در همین جامعه زندگی و مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان درک می‌کنیم.

علیزاده تصریح کرد: ما نیز نسبت به بعضی از اتفاقات ناخوشایند و بدی که در حوزه اقتصادی در کشور رخ می‌دهد، گله مند هستیم اما بی شک راهکار حل مشکلات موجود قهر با انتخابات و صندوق‌های رأی نیست؛ حضور پای صندوق‌های رأی است که وضعیت را تغییر می‌دهد.

وی عنوان کرد: در نهایت این انتخابات برگزار می‌شود و اگر در آن شرکت نکنیم، افرادی که مد نظر ما نبوده یعنی برای نظام و انقلاب مفید نیستند رأی می‌آورند و در این صورت ممکن است وضعیت و شرایط موجود تغییری نکند یا بدتر شود، بنابراین حضور در انتخابات کمک کننده است.

راهکار تغییر در وضعیت موجود حضور حداکثری در انتخابات است

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز بیان کرد: همه ما در ایران زندگی می‌کنیم و این کشور را دوست داریم اما اگر میزان مشارکت پایین باشد، بیگانگان تصور می‌کنند که این مردم دیگر پشتیبان نظام و حامی کشور نیستند و همان اتفاقی می‌افتد که داعش در کشورهای اطراف رقم زد.

علیزاده افزود: در حالی که در گفت وگوها، مصاحبه‌ها و نشست‌های مختلف مشاهده شده که مردم این کشور نظام، انقلاب، ولایت، شهدا و امنیت حاکم بر کشور را دوست داشته اما انتقادهای به جایی نیز دارند که در این راستا لازم است مسؤولین درصدد رفع مشکلات برآیند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز خاطرنشان کرد: بسیاری از این انتقادات و گلایه‌ها با گفت وگو برطرف می‌شوند. در مجموع همه باید بدانیم و درک کنیم که راهکار تغییر در وضعیت موجود و حرکت به سمت شرایط مطلوب، حضور حداکثری در انتخابات است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.