البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه و جشن انقلاب در کرج

امیر اشتری در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اهمیت نکوداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه نقطه عطفی برای عموم ملت ایران است و جریان این انقلاب شکوهمند باید در تمامی زمان‌ها به عنوان یک سند پر غرور برای مردم کشور زنده و ماندگار بماند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشن‌های گوناگون گام‌های مهمی برای گرامیداشت روزهای پرافتخار انقلاب برداشته می‌شود، گفت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و با برنامه ریزی متنوع، نسبت به برگزاری بیش از ۷۰ جشن نشاط شهروندی با موضوع دهه فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اقدام کرده است.

اشتری افزود: این برنامه‌های گسترده و متعدد در نقاط مختلف شهر کرج و مراکز فرهنگی و اجتماعی مناطق ده گانه برگزار می‌شود. برگزاری جشن نشاط اجتماعی در فرهنگسراها، برپایی ایستگاه سلامت اجتماعی در مساجد، پویش نجات قطره‌ها با محوریت مدارس، فستیوال ورزشی مینی والیبال، تئاتر خیابانی و اتوبوس انقلاب از مهمترین برنامه‌های دهه فجر هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان و برگزاری جشن نوجوان را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در نقاط مختلف شهری با محوریت محله‌ها برگزار می‌شوند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.