البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

زنگ انقلاب در مدارس استان البرز نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، سردار فتح اللهی از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز یازدهم بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان البرز خبر داد و گفت: همه ساله این آئین همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این آئین به صورت همزمان در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

فتح اللهی افزود: این انقلاب میراث گرانبهایی است که باید همه به پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی است که موجب می‌شود این موهبت الهی را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی مطرح کرد: برنامه‌های متنوعی برای این روز باشکوه تدوین و به مدارس ابلاغ شده که از جمله آنها می‌توان به آماده سازی جایگاه مناسب برای اجرای مراسم و اجرای گارد پرچم توسط تشکل‌های دانش‌آموزی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اجرای سرود همگانی دهه فجر و دکلمه دانش آموزی، سخنرانی تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، بر پایه غرفه روایتگران پیشرفت و برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد.

شایان ذکر است آئین زنگ انقلاب فردا چهارشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ صبح به صورت هماهنگ در مدارس استان البرز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.