البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

انقلاب اسلامی از خون هیچ یک از فرزندانش نمی‌گذرد

حسین امیدیان در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز با اشاره به شهادت چند مستشار نظامی در سوریه توسط دشمن خونخوار یعنی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این اتفاق چند معنا دارد؛ اول اینکه اسرائیل همچنان اصرار می‌کند پای ایران را به جنگ با غزه باز کند که این اصرار نیز خود معنی خاصی را دارد.

وی مطرح کرد: بر خلاف جریان‌های بعضاً نادان و نفوذی که مدام زمزمه می‌کنند که ایران چه می‌کند، چرا ساکت است و در ماجرای حماس دخالت نمی‌کند، جریان اسرائیل نقش آفرینی ایران را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل با این کشور درگیر است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: ملت ایران بدانند که نقش آفرینی این کشور به شدت مهم، اثرگذار و حساس و دشمن نیز از این موضوع مطلع است. این اتفاقات باید برای مردم و ما درسی باشد که با حلقومی که امروز برای تضعیف نظام نقشه دارد هم صدا نشویم.

هم صدا شدن با صهیونیست فرد را از دایره انسانیت خارج می‌کند

امیدیان افزود: این حلقوم کودک کش تروریست وحشی که جنایاتی را مرتکب شده که در دنیا سابقه نداشته است، امروز مردم ما را به عدم حضور پای صندوق‌های رأی ترغیب می‌کند اما باید بدانیم که هم حلقوم و هم صدا شدن با این دشمن اجازه نمی‌دهد انسان در دایره مؤمنان بماند.

وی بیان کرد: علاوه بر این، هم صدا شدن با دشمن نه تنها اجازه نمی‌دهد که انسان در دایره وطن پرست ها بماند، بلکه او را از دایره انسانیت نیز خارج می‌کند. مردم باید آگاه باشند جایی که می‌تواند این غده سرطانی خطرناک را نابود کند، تکیه گاهی به نام جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز تاکید کرد: امروز تکلیف همه ما این است که با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو، جمهوری اسلامی ایران را آنچنان قوی کنیم که جریان‌های وحشی، ضد انسانی، ضددینی و ضد وطنی نتوانند به کشور ما تعرض کنند.

ورود جریان نفوذ به سرزمین داخلی مجازی ما

امیدیان با بیان اینکه دشمن به صورت جدی همچنان به دنبال تجزیه ایران است، اظهار کرد: دشمنان بدانند هر یک از فرزندان این مرز و بوم که به شهادت می رسند خطرناک‌تر می‌شوند و انقلاب اسلامی ایران از خون هیچیک از فرزندان خود نمی‌گذرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم که جریان نفوذ وارد سرزمین داخلی مجازی ما یعنی ایتا و سایر پیام رسان های داخلی شده و اصرار می‌کند اقتدار این کشور را زمین بزند و مأموریت دارد که با ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی ایران در اقتدار نظامی مردم را از حمایت و پشتیبانی انقلاب منصرف کند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز مطرح کرد: فرماندهی کل قوا فرموده‌اند که مسؤولیت همه نیروهای نظامی بر عهده بنده است که شجاعت، درایت و حکمت ایشان بی نظیر است. مجموعه نظامی ما نیز همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

امیدیان اظهار کرد: این نیروها هر زمان و جایی که لازم باشد و به هر شکلی که رهبر معظم انقلاب فرمان بدهند انتقام خواهند گرفت اما تکلیف مردم تقویت انقلاب پای صندوق‌های رأی است. امید است خداوند کمک کند که خون بهای شهدای ما نابودی استکبار جهانی و این غده سرطانی در منطقه و جهان باشد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.