البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم

ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، امیر اشتری در نشست خبری با اشاره به ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به مناسبت عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: مشارکت در برگزاری بیش از ۱۱۰ جشن محله‌ای و برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه‌های فرهنگی در هفته جاری تا روز عید غدیر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشن بزرگ غدیر با عنوان «بابای من» افزود: این جشن به میزبانی کاخ مروارید و با مشارکت سپاه ناحیه امام هادی(ع) و‌ ستاد نماز جمعه مهرشهر روز سه شنبه ۱۳ تیرماه برپا خواهد شد.

اشتری گفت: روز ۱۵ تیرماه، جشن بزرگ دیگری با عنوان «آوای غدیر» نیز با ویژه برنامه مسابقه مردمی برای گروه‌های سرود استانی، مواکب پذیرایی و فرهنگی در پارک تاجیکستان برقرار خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تاکید بر مشارکت برگزاری جشن بزرگ دانش آموزشی و مشارکت در اطعام خانه به خانه در برگزاری جشن مدارس قرآنی، تصریح کرد: روز جمعه ۱۶ تیر ماه برنامه ای با مشارکت انجمن اسلامی دانش آموزشی به میزبانی دانشکده کشاورزی برگزار می شود.

اشتری ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه با حضور ۱۴ زوج جوان و علاقه مند علوی، کاروان جشن خودرویی در سطح شهر کرج از مسیر کوه نورالشهدا تا پارک تاجیکستان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از نورافشانی ویژه در سه نقطه از شهر کرج و برگزاری شب شعر کشوری با عنوان «نفس نبی» و تولیدات رسانه ای با مشارکت حوزه هنری استان البرز به عنوان دیگر برنامه های عید غدیر نام برد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.