البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
X

آتش نشانی شهرداری فردیس به لحاظ تجهیزات، استاندارد است

آتش نشانی شهرداری فردیس به لحاظ تجهیزات، استاندارد است


به گزارش ایلنا از فردیس، محمدرضا احمدی نژاد در آیین رونمایی از ماشین آلات آتش نشانی و خودروهای خدمات شهری شهرداری فردیس که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: پس از انجام نیاز سنجی های فنی و بررسی های کارشناسی و با نگاه ویژه و راهگشای اعضای شورای اسلامی شهر فردیس تعداد ۸ دستگاه خودروی پیشرفته عملیاتی به ناوگان سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس اضافه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته جهت افزایش توان عملیاتی و خدمت رسانی به شهروندان، ۸ دستگاه خودروی آتش نشانی خریداری و در این سازمان به کارگیری وعملیاتی شد، عنوان کرد: با احتساب آنها، ۱۶ دستگاه خودروی عملیاتی وامداد و نجات با به روزترین استانداردهای جهانی جهت انجام ماموریت ها در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس قرارگرفته است.

شهردار فردیس تصریح کرد: خودروهای جدید آتش نشانی شامل ۱ دستگاه نردبان ۳۲ متری ، ۳ دستگاه خودرو سنگین فوماتیک، ۳ دستگاه خودروی نیمه سنگین فوسو و ۱ دستگاه خودروی کنترل فرماندهی با آخرین تجهیزات، فناوری های روز با استانداردهای سطح بالای جهانی و کاملاً تخصصی و پیشرفته است که با ارزش مالی ۹۵۰ میلیارد ریال خریداری و در خدمات رسانی به شهروندان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس نیز ۲ دستگاه خودرو پیکاپ ویژه مدیریت بحران و ۴ دستگاه خوردو کمپرسی بنز را با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به ناوگان خود اضافه کرده است.

احمدی نژاد با بیان اینکه شهرداری فردیس در مقیاس خود یکی از پیشرفته ترین ناوگان را برای آتش نشانی دارد، عنوان کرد: با تکمیل فاز سوم خرید ماشین آلات آتش نشانی، تجهیزات این سازمان در استان البرز بی نظیر خواهد بود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.