البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

مصوبه تعاونی و تامین مسکن خبرنگاران تا حصول نتیجه باید پیگیری و اجرایی شود

مصوبه تعاونی و تامین مسکن خبرنگاران تا حصول نتیجه باید پیگیری و اجرایی شود


به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال ۱۴۰۲ با اشاره به مصوبات این شورا در سال گذشته، تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم جلسات این شورا به صورت مستمر برگزار شود که به مصوبات قابل توجهی در حوزه رسانه نیز دست یافتیم از جمله می توان به مسکن خبرنگاران و شناشنامه رسانه ای استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مصوبات گذشته شورا بر قوت خود باقی است و باید توسط اداره کل ارشاد اسلامی مجدانه پیگیری شود، افزود:  با پیگیری مصوبات شورای اطلاع رسانی استان به دنبال اجرای سیاستگذاری ‌ها باشیم.

وی افزود: یکی از مصوبات ما این است که تعاونی مسکن خبرنگاران تشکیل گردد؛ از این رو پیگری و جلسات متعدد برگزار شده اما این مصوبه مهم تا حصول نتیجه باید پیگیری و اجرایی شود. 

آغاز به کار تعاونی مسکن خبرنگاران 

رضا عباس زاده مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز پیش از این از حمایت ویژه و پیگیری مجتبی عبداللهی استاندار البرز در راستای حمایت و معیشت و مسکن خبرنگاران خبر داد و گفت که بعد از تعطیلات نوروز، تعاونی مسکن خبرنگاران خانه مطبوعات با آغاز فعالیت، شروع به عضو گیری کرده است ‌ و قطعا با حمایت و دستورات ویژه استاندار البرز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خبرنگاران خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.