البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

تدابیر لازم برای رفع مشکلات تعاونی های مسکن البرز اندیشیده شود

تدابیر لازم برای رفع مشکلات تعاونی های مسکن البرز اندیشیده شود


به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در نشستی تخصصی که به منظور رفع مشکلات تعاونی های مسکن استان و با حضور مسئولان ذیربط در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر تعدادی از تعاونی های مسکن در سطح استان با معضلات و مشکلات متعددی در واگذاری واحدها به متقاضیان‌ مواجه هستند که با دستور اکید استاندار البرز باید تدابیر لازم برای رفع آن مشکلات اندیشیده شود.

وی افزود: شهرداری شهر جدید هشتگرد باید در خصوص مجتمع ساختمانی ریحانه که متعلق به بنیاد تعاون فراجا است، مبلغ تمدید پروانه را بررسی کند.

افضلی افزود: در این راستا فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ نیز باید واحدهایی که تعاونی ناجا مایل به حفظ آن نیست را در اختیار سایر تعانی مسکن ادارات قرار دهد.

در ادامه این نشست همچنین تعیین تکلیف بلوکهای در آستانه تکمیل با همکاری شهرداری و تعاونی ناجا به منظور ایجاد زیرساخت ها همزمان با تکمیل واحدها، رفع مشکلات و ادامه کار آنها، تعیین تکلیف تعاونی های مسکن 14 گانه اطراف فرودگاه پیام از سوی شهرداری کرج و اداره کل راه و شهرسازی و‌ ارائه مطالعات و نظرات پیشنهادی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.