البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

تعاون محور توسعه پایدار است / برنامه های هفته تعاون اعلام شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: سازمان های جهانی بر محوریت مشارکت عمومی در توسعه کشورها تاکید دارد و تعاون به عنوان نماد مشارکت مردمی در ابعاد مختلف توسعه سیاسی اقتصادی اجتماعی و توسعه فرهنگی محسوب می شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی با گرامیداشت هفته تعاون تقدیر و تشکر از زحمات تعاونگران مجموعه های تعاونی استان البرز، با اشاره به نقش مهم و متعالی تعاون در توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور اظهار کرد: سازمان های جهانی بر محوریت مشارکت عمومی در توسعه کشورها تاکید دارد و تعاون به عنوان نماد مشارکت مردمی در ابعاد مختلف توسعه سیاسی اقتصادی اجتماعی و توسعه فرهنگی محسوب می شود.

دارایی در ادامه با اشاره به اسناد بالادستی نظام گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ذیل اصل ۱۴۴ قانون اساسی و همچنین برنامه‌های پنج ساله توسعه در کشور به ویژه برنامه ششم توسعه و نقش تعاونی ها در سهم ۲۵ درصدی اقتصاد کشور تاکید دارد. توجه و پرداختن و ترویج فرهنگ تعاون و همکاری ، کشور را در مسیر عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، پیشرفت و آبادانی هدایت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری هفته تعاون و برنامه های این اداره کل از روز دوشنبه هفتم شهریور لغایت ۱۳ شهریور گفت: در هفته بزرگداشت تعاون و تعاونگران به مجموعه های تعاونی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که مهمترین آن معرفی تعاونی‌های برتر در سطح ملی و استانی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در این هفته شاهد معرفی و تجلیل تعاونی های برتر ملی و استانی هستیم.

دارایی در ادامه گفت: نشست‌های تخصصی با تعاونگران پارک علم و فناوری و جلسات هم اندیشی با تعاونی های برتر و شایسته تقدیر و همچنین دیدار با تعاونگران و فعالان حوزه تعاون در مجموعه شهرستان های استان از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون با مشارکت اتاق تعاون، تعاونگران و بانک توسعه تعاون استان اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در هفته تعاون برگزار خواهد شد و آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر ملی در سطح وزارت متبوع نیز برگزار خواهد شد که تعاونی‌های برتر ملی از استان البرز در این برنامه در مرکز کشور حضور خواهند یافت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.