البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
X

آزادگان استان البرز در تمام دستگاه های اجرایی تجلیل می شوند

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز با اشاره به برنامه های استان در گرامیداشت روز ۲۶ مرداد، گفت: در راستای تجلیل از آزادگان، تمام دستگاه های اجرایی، برنامه هایی مناسبتی دارند.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، سلیمان رستمیان در آستانه ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور در نشست خبری،‌ اظهار داشت: مشکلات معیشتی آزادگان در ‌کنار جانبازان به واسطه فشار تحمیلی اقتصادی کشور ایجاد شده و به رغم اینکه این عزیزان حاضر به حمایت بنیاد شهید نیستن اما بر حسب وظیفه سعی می کنیم بخشی از مشکلات معیشتی این افراد برطرف شود.

وی افزود: با توجه به تحریم های کشور و گرانی دارو، بیشترین دغدغه جانبازان و یا آزادگانِ جانباز، هزینه های درمان و تامین دارو است که بنیاد در این رابطه تمام تلاش خود را می کند که جانبازان مشکل درمانی نداشته باشند.

وی با عنوان اینکه  ۲۶ مرداد روز تاریخی است و باید برنامه هایی برگزار شود که فرهنگ مجاهدت در زمان اسارت، ارزش گذاری شود. در دوران دفاع مقدس رزمندگان قبل از اسارت دچار آسیب شدند و دشمن تلاش کرد در زمان اسارت آنها را از اهداف والای خود منحرف کند که این تلاش بی نتیجه بود در مقابل اسرای عراقی با رافت و ملاطفت رزمندگان ایرانی روبرو شدند

مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت: پانزده آزاده البرزی در زمان اسارت به شهادت رسیدند و از بازگشت آزادگان تا کنون، حدود ۱۰۷ آزاده در این استان فوت کردند.

این مسئول با اشاره به برنامه های استان در گرامیداشت ۲۶ مرداد و بازگشت آزادگان به کشور، گفت: در تجلیل از این عزیزان طبق دستور دولت، تمام دستگاه های اجرایی باید برای ۲۶ مرداد، دیدار با آزادگان و برنامه هایی مناسبتی ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید البرز از برگزاری همایش برای خانواده های آزاده متوفی در مجموعه ایثار کردان با حضور نماینده ولی فقیه و شرکت آزادگان در مصلاهای نماز جمعه استان به مناسبت بزرگداشت این روز خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.