البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
X

گلایه فرمانده بسیج چهارباغ از عدم تحقق وعده مسئولان درباره محور سهیله

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ البرز از کم توجهی نسبت به رفع نواقص محور “سهیله – چهارباغ” استان گلایه کرد و گفت: متاسفانه تاکنون وعده و وعید مسئولان، عملی نشده و از حرف و شعار فراتر نرفته است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، سرهنگ پاسدار حسین حسنیان در جمع خبرنگاران با تاکیر بر ضرورت رفع نوقص محور سهیله-چهارباغ جهت پیشگیری از تکرار تصادفات دلخراش در این محور، اظهار کرد: حدود سی هزار نفر در ۱۵ روستای حاشیه  محور “سهیله – چهارباغ” ساکن هستند و همواره خطر بروز تصادفات جان روستاییان و دیگر مسافران این محور را مورد تهدید قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ گفت:  کم توجهی ها نسبت به مرمت و رفع نواقص محور “سهیله – چهارباغ” در شرایطی خودنمایی می کند که در حاشیه این محور مراکز نظامی و انتظامی حساس  نیز مستقر هستند.

سرهنگ پاسدار حسنیان افزود: کم عرض بودن، عدم نصب علایم راهنمایی، نداشتن خط کشی وسط جاده و نیز نبود شانه خاکی از عوامل مهم  وقوع تصادفات مستمر در این جاده است.

وی تاکید کرد: در پیگیری های مستمر با مسئولان ذیربط بارها ضرورت استاندارد سازی محور “سهیله – چهارباغ” را مطرح کرده ایم اما متاسفانه تاکنون وعده و وعیدهای آنان عملی نشده و از حرف و شعار فراتر نرفته است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.