البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

برترین‌های فوتبال و فوتسال البرز تقدیر شدند

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار البرز با تاکید بر توسعه امکانات و تجهیزات سالن‌های ورزشی مختص بانوان در استان اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات ورزشی برای بانوان در استان اما این قشر از جامعه با حضور در مسابقات مختلف تاکنون توانسته‌اند مدال‌ها و امتیازات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده و البرز را در صدر جداول ورزشی قرار دهند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، کاوه حدادپور در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران و داوران فوتبال استان البرز که با حضور مسئولان استانی در سالن شهیدان نژاد فلاح شامگاه روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: ورزش البرز نیاز به مجالس از این دست که در جهت تقدیر از قهرمانان و نفرات برگزیده رقابت‌ها برگزار می‌شود، دارد.

وی افزود:  برگزاری برنامه‌های تجلیل از یک سو باعث تهییج و تشویق جوانان می‌شود و از سوی دیگر روح همگرایی و تعصب به شهر و استان را در بین شهروندان تقویت می‌کند.

معاون استاندار با بیان اینکه خاطره ورزشکاران از این مراسم تجلیل با لذت پیروز شدن در مسابقات قهرمانی برابری می‌کند، افزود: این انگیزه باعث تلاش بیشتر آنها در مسابقات سال‌های بعد می‌شود.

حدادپور گفت: این مجلس یک‌ ویژگی بسیار بارز دیگر هم دارد که تجلیل از داوران و ورزشکاران بانوی استان البرز سهم بسیاری از این مراسم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به کمبود امکانات ورزشی برای بانوان در استان اما این قشر از جامعه با حضور در مسابقات مختلف تاکنون توانسته‌اند مدال‌ها و امتیازات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده و البرز را در صدر جداول ورزشی قرار دهند.

در این مراسم از تمامی برترین‌های فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌ها، قدردانی به عمل آمد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.