البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

آمادگی شهرداری کرج برای اعزام تیم های آواربرداری به آبادان

شهردار کرج از آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این نهاد جهت اعزام تیم های آوار برداری به آبادان برای مشارکت در عملیات امداد و نجات خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم با اداره کل بحران استانداری البرز نیز به عمل آمده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی، ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه آبادان اظهار داشت: متاسفانه بخشی از ساختمان 10 طبقه تجاری – اداری  (متروپل) در مرکز شهر آبادان دچار ریزش شده و ساختمانهای مجاور نیز زیر آوار مدفون شده اند.

وی افزود: شهرداری کرج بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در آبادان که منجر به خسارت های زیاد و مصدومیت و جان باختن تعدادی از هم میهنان گردیده، مراتب را جهت اعلام آمادگی برای اعزام تیم های آواربرداری با توجه به حجم قابل توجه آوار به جا مانده به اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز منعکس کرد تا در صورت نیاز نیروها با فوریت اعزام شوند.

شهردار کرج ادامه داد: تیم های آتش نشانی شهر در اکثر حوادث و وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی در نقاط مختلف کشور با توجه به برخورداری از سطح بالای تجربه و آمادگی فنی و جسمی جهت مشارکت در عملیات امداد و نجات و یاری رساندن به هم میهنان حادثه دیده اعزام می شوند که در خصوص حادثه آبادان نیز چنین تصمیمی داشتیم.

سعیدی اظهار کرد: مقرر شده تا در صورت نیاز مراتب به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جهت اعزام سریع نیروها اعلام گردد و امیدواریم که با عبرت از این حادثه، شهرداری کرج بتواند نظارت بیشتری بر روند ساخت و سازها به ویژه احداث برج های عظیم و ساختمانهای بلند مرتبه تجاری – اداری به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ اعمال کند..

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.