البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
X

افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی فنی و حرفه ای در شهرک صنعتی سپهر

با حضور مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و در هشتمین روز از دهه فجر، مرکز آموزش بین کارگاهی در شهرستان نظرآباد، افتتاح شد


به گزارش البرز نیوز از البرز، بهزاد غفاری در آیین افتتاح مرکز بین کارگاهی در شهرک صنعتی سپهر شهرستان نظرآباد، رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را تامین نیروی ماهر مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: افتتاح مراکز جوار و بین کارگاهی با هدف گسترش آموزش‌های مهارتی، توانمندسازی منابع انسانی، کاهش ضایعات و افزایش کیفی محصولات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه ای در ۴ حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر صورت می پذیرد، اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی با همکاری بخش خصوصی امکان پذیر است.

امیر متینجم مدیرعامل شرکت پروزن نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح مرکز بین کارگاهی در شرکت، به معرفی مجموعه تولیدی و صنعتی پروزن پرداخت.

 وی عنوان کرد: این مجموعه در حوزه های مختلفی فعال بوده که حدود ۶۵ درصد از محصولات تولیدی آن دانش بنیان است و تلاش کردیم از ۴ مقوله اصلی شامل مسکن، خودرو، کشاورزی و لوازم خانگی در ۳ بخش ساختمان، خودرو و لوازم خانگی فعالیت تولیدی داشته باشیم و سالانه از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور با توجه به شرایط تحریم و مشکلات کرونا، جلوگیری کنیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.