البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

برگزاری متفاوت ترین رالی خودرویی شهری در استان البرز

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز از برگزاری رالی شهری با همکاری ادارات و سازمان های استان البرز در اولین روز بهمن ماه سال جاری، خبر داد.


میثم اکبرپور در گفت و گو با البرز نیوز اظهار داشت: پس از دو سال رعایت دستورالعمل های بهداشتی و وقفه فعالیت انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز، بر آن شدیم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و با هدف فرهنگ سازی و آموزش، متفاوت ترین رالی شهری و خودرویی کشور را در استان البرز برگزار کنیم.

اکبرپور در خصوص نحوه برگزاری این رقابت، گفت: در این رویداد هفت ایستگاه و چک پوینت خواهیم داشت که علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، آزمون تئوری با 50 سوال خواهیم داشت که در هر ایستگاه شرکت کنندگان بعد از آزمون تستی به مسیر خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: سوالات طرح شده در آزمون مربوط به مسائل امدادی، کمک های اولیه و شرایط بحران و همچنین سوالات حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست خواهد بود که جنبه آموزشی و فرهنگ سازی خواهد داشت.

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز اظهار داشت: پس از ارزیابی به نفرات اول تا سوم جوایز نفیس و کاپ قهرمانی و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد و به تمامی شرکت کنندگان این رویداد که با حضور 100 دستگاه خودرو برگزار خواهد شد، لوح تقدیر اهدا می شود. 

اکبرپور با عنوان اینکه برگزاری رالی شهری با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد، اذعان داشت: در سطح کشور رالی های مختلفی برگزار شده است که سعی کردیم فرایند برگزاری این رالی بسیار متفاوت و دور از حالت کلیشه ای باشد.

وی گفت: ویژگی دیگر این رالی حضور و همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج، هلال احمر، اورژانس، اداره کل محیط زیست، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت خدمات حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج است.

 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.