البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

ایجاد طرح اشتغال بافندگان فرش بدون سرمایه اولیه در چهارباغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ از اشتغالزایی بافندگان فرش، بدون سرمایه اولیه و با رفع مشکل بازار فروشِ محصولات در این طرح خبر داد.


سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان در گفت و گو با البرز نیوز با اشاره به طرح اشتغالزایی در شهرستان چهارباغ اظهار داشت: با ایجاد کارگاه اشتغال بافندگان فرش در این شهرستان، شرایط جذب و اشتغال حداقل ۱۰۰ نفر نیروی کار آقا و خانم به صورت متمرکز، فراهم شده است.

وی افزود: در این طرح با رویکرد ایجاد مشاغل خانگی، اشتغال به صورت انفرادی و با حداکثر جذب و به صورت نامحدود، فراهم‌ شده است.

سرهنگ حسنیان، گفت: از مزایای این طرح میتوان به وجود سرمایه گذار برای تهیه مواد اولیه، لوازم مورد نیاز تجهیز کارگاه و تمام مایحتاج بافت فرش اشاره کرد که شاغلین این طرح بدون نیاز به سرمایه اولیه مشغول به فعالیت خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ با اشاره به بیمه و حقوق مناسب از رفع مشکل بازاریابی توسط کارکنان به عنوان مزایای این طرح اشتغال، یاد کرد.

سرهنگ حسنیان گفت: بسیج سازندگی چهارباغ ضمن تسهیل گری در اجرای این طرح شرایط را برای تداوم این اشتغال فراهم کرده و ناظر بر ادامه پروژه خواهد بود


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.