البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

المان سردار شهید حسن طهرانی مقدم رونمایی شد

رئیس دانشگاه آزاد واحد صفادشت شهرستان ملارد، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان به ویژه دانشجویان با اسطوره ها و قهرمانان کشور مراسم رونمایی از المان سردار شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله قاسمی پیربلوطی در مراسم رونمایی از المان سردار شهید حسن طهرانی مقدم با تاکید بر نقش جوانان در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهید طهرانی مقدم را گرامی داشت و ضمن تبیین لزوم الگو پذیری جوانان از مکتب شهادت و ایثار، اظهار داشت: دانشجویان امروز با تاسی از مقاومت جوانان در دوران دفاع مقدس باید در سنگر علم و دانش مقاومت کنند و در راستای توانمند سازی خویش بکوشند.

وی افزود: جهاد علمی در کسب مهارت است و این دانشگاه با ایجاد دوره های مهارتی و مدرسه اشتغال این بستر را برای دانشجویان فراهم آورده و در جهت تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه گام برداشته است.

رونمایی از المان سردار شهید حسن طهرانی مقدم به همت معاونت فرهنگی- دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفا دشت شهرستان ملارد و با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و مسئولین شهرستان در فرهنگسرای بعثت صفادشت شهرستان ملارد برگزار شد.

در این مراسم، پارسیان معاونت دانشگاه، انصاریان بخشدار صفادشت،  حجت الاسلام خوبرو امام جمعه صفادشت و حجت الاسلام گرامی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.